Flutraaaaa

Hejsan bloggen!!
Jag åker till london den 8 maj nu:Dska fira min födelsedag som är den 11 maj och det ska bli skit kul asso!så det blir härligt,men saksammma jag fick precis reda på att flutra ska flytta till helsingborg...:/Nejje det gillar jag inte..kommer sakna henne grymt mycket då ju,men å andra sidan så kan jag ju åka och hälsa på min bby<33Det kan ju bli kul eller vad säger du flutra:D:Dhärj eller vad??
Neh,men jag som alltid funnits där för henne och hjälpt henne genom svåra situationer som en psykolog eller hur flutra?:Pmen nu kommer jag inte finnas riktigt i närheten av dej,men jag kommer alltid att finnas där för dej i alla lägen fortfarande i hjärtat kommer du finns där hela tiden!!<33för du är en sådan fantastisk vän.

            Denna dikten är till dej Flutraaaaaaaa<3<3
I solskenet du skiner,lyser så klart
Bringer dess värme och glädje hit till mej
ett ord, kärlek
Alltid hålla fast
förbli vi
vänskapen varar föralltid
älskar dej gumman!!<333


Kommentarer
Postat av: Johanna

Längtar till när vi åker till london :)

Va kul vi ska ha det

Puss johanna

2009-04-05 @ 18:13:51
Postat av: Anonym

ja med:):)det kommer vi ha!!<3 inte långt kvar nu serrö:Dälskar dej<3

2009-04-05 @ 19:53:28
Postat av: Flutra

Aaaw :) nu ska vi ju inte flytta dit hehe. Puss på dig <3

2009-04-08 @ 15:52:49
URL: http://flutras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0