ålandskryssning eller ön?

Fan imorgon ska alla i min hotell klass till en ö och typ campa och jag kan inte för att jag ska på ålandskryssning,det är så jobbgit för vi visst inte att det skulle hamna på just den dagen.Vi fick liksom lappen om när skolan skulle börja och det om campingen precis när skolan började...:/hur skulle jag kunna veta det då.och dom tycker att man missar mycket på det om man inte åker.men hur ska man göra ett sådant beslut..man får ju inte direkt pengarna tillbaka:(orka...DEt är så jobbigt med alla val i livet.om jag åker på kryssningen blir förmodligen läraren sur,,,men annars sviker jag det andra.Det är inget jag vill,för detta har jag väntat på så länge ju:(

Hjälp mej vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0