Panik på bussen

Idag var jag i skolan och det var vell sådär:/jag har inte kännt mej särskilt glad och framåt på flera dagar..jag känner rädsla för ångest innom mej och det är ingen trevlig känsla,vi skulle redovisa våra dikter på svenskan och just innan det kände jag bara att hur ska jag kunna läsa när jag mår såhär innombords,men trots min räddsla gick jag upp mitt i klassrummet och läste dikten!det kändes skönt att ha det gjort:)..men på bussen hem kände jag bara att det börja darra vid sidan av armhålan och jag började skaka av rädsla och kände att jag fick svårt att andas och fick där med nästan panik men endå inte för att erika tog tag i mej och sa att det inte var farligt och jag sa det själv..och där med försvann..tårarna:)såå himla jobbigt är detta asso kram kram ha det braa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0