Semester

Jag åker till Mauritius i natt!och jag kommer inte vara inne på min  blogg så mycket  då,men jag kanske kommer var inne något om jag hittar en dator på semestern.jag kommer lägga ut en massa bilder när jag kommer hem och det blir om nästan en månad..Jag hoppas att ni kommer gilla dem:)under den tiden jag är borta hoppas jag att ni får det kul här hemma!Och johanna om du ser det här komemr jag saknar dej enormt mycket,känner mej som en halva utan dej:/Älskar dej så enormt mycket!!!<3333kan inte ens beskriva med ord hur mcyketd en tjejen betyder för mej:)
Alla andra kommer jag sakna med<333333
kram kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att du får det bra i Mauritius nu och att det blir bättre med panikångesten och allt.Kommer sakna dig jätte mycket och tänka på dig hela tiden <33

Älskar dig <33

2009-02-08 @ 12:03:33
Postat av: Agnes

Missade att säga hejdå hoppas du får en helt underbar resa! Kramar:)

2009-02-08 @ 12:29:36
URL: http://brandlusbus.blogg.se/
Postat av: Nathalie

saknar dig otroligt mycket. Förstår inte hur jag ska hålla ut i en månad :'/ Saknar hela dig <3 Jävlar vilket drag det ska bli när du kommer hem! :) älskar dig<333

2009-02-15 @ 18:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0