bråk

Jag och mamma bråkade jätte mycket förut för att jag drack och skit..och ljög till och med:(och det är ju inte särskilt skyst mot henne..men nu är vi vänner igen...,men just när vi bråkade...shit jag kände  mej som världens ende..Det är ju fler som dricker liskom..och det är ju inte bra..men jag ville liksom göra ngt innan jag åker utomlands..så aa då drack vi och det gjorde ju inet saken bättre!dagen efter när jag kom hem var min mamma jätte besviken på mej..och det har hon all rätt att va för att jag gick bakom ryggen på henne..kunde ju sagt som det var i stället för att ljuga,men nu har jag börjat att lyssna mer på henne och vara mer ärlig mot mej själv och henne..Men shit vad jag älskar henne<33


Kommentarer
Postat av: Katja

Heej babe jag tror jag fattar hur man gör nu xD<3<3

2009-02-07 @ 20:40:28
Postat av: Anonym

Det är bra sötnos :') <3

2009-02-07 @ 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0