För er som har panikångest!

Idag skutade vi skolan tidigt,för att vi skulle igentligen haft matte,men vi hade ingen sal att vara i så vi fick sluta istället då:D välldigt gött! Nu idag ska jag till min psykolog och prata och berätta om min förbättring innom panikångesten!och det ska bli kul..Jag kan behärska mej nu när jag får detta och blir inte tokig som förrut,det är jag glad för.Panikångesten kan komma och  gå. Den kan komma tillbaka om ett år,tio år elr mindre,Men det kvittar för det viktigaste är att man kan behärska sej när man får detta!Så nu vill jag att alla som har panikångest och håller datta för sej själv och känner att den behöver någon att prata med kan skriva till mej:)ni är inte ensamma<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0