Hej

Idag har det varit en lugn dag,vart i skolan och pluggat:P och var hemma hoss daniel efter sedan åkte vi hem efter ett tag och när jag kom hem..blev det slappa och ta det lungt!Har vart jobbigt med all stress och panik ångest,Det har verkligen tagit mej på nerverna:(Det är väldigt svårt att förklara hur panik ångest är och fungerar,men det kan komma närsom hells och hända vem som hellst när man minst annar det och detta har drabbat mej!
Jag har haft sådan jobbig panik ångest så att jag fått jätte vsårt att andas och fått ont i bröstet och skakat och skikit något fruktansvärt och bara trott det värsta,men det är det man inte ska göra för panikångets är inte farligt!Det gäller bara att ta hand om det på rätt sätt,oftast behöver man ta det lungt och bara vila och låta panik ångesten gå över av sej själv för stunden.Detta har jag haft i flera  veckor  och dagar i raken och har påverkat mej psykist väldigt mycket,men nu äntligen har jag tagit tag i detta och lärt mej att slappna av och ta det lungt,detta är väldigt skönt!även om dom negativa tankarna finns..så alla läsare och folk som haft panikångest jag förstår hur jobbigt sånt här är..Och ni får gärna skriva till mej om ni behöver någon att prata med!Kram på er!ha det bäst<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0