Karlsborg

I helgen har jag vart i karlsborg det har la varit lite sådär..hade inte direkt panerat att må såhär..Gräl och gräl...förköker att räcka till,men allt jag gör är fel,skapar problem och allt:(KAn inte föäldrar försöka förstå sej på sina barn med lite..istället för att säga att man skapar problem och allt..Jag lider av panikångest..stress och sorg för att allt är jobbigt..Jag vill bara väl,men ibland så känns det meningslöst..för att det mesta av det man gör är fel och dåligt..ibland vill jag bara skika ut all min sorg och allt:(!!!! Jag vill räcka till vill väl,men det går inte alltid när man samtidigt har panikångest..Jag fösköker och försöker att vara den dom vill att jag ska vara,men det är alltid något som sårar mej,sån press man har på sej...behöver vara där för dom och ha panikångest och klara skolan och allt:(:( men det löser sej..
Har någon där ute känns att man aldrig räckt till riktigt??kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0