Karlsborg

Igår alltså i fredags var jag i karlsborg med johanna..först hjo sen tibro sen karlsborg och det var vell kul..Jag vet att jag inte skulle dricka,men jag drack inte så mycket..elr kanske:(Men jag behövde det i går, komma bort från allt,men somsagt alkohol löser inga problem!och det vet jag..Men aa ni som förljer min blogg ..jag hoppas att ni inte är allt för besvikna..visst det är min ensak ochd et är det.Men jag har inte druckit på ett bra tag och är rätt stolt över mej fast jag drack igår..dricker inte ofta och det är ju endå bra!


På morgonen trode jag fan det värsta igen...hjärtklappning och skit:(så jobbigt..vet att jag behöver hjälp med detta och det får jag..Men psykolgen kan inte göra mitt arbete eller någons..utan jag måste styra min tankar och styra mej bort från alla dessa tankar och inse att det inte är farligt! och jag skriker ju endå inte ¨så det är mycket bättre nu sitter jag mer och håller skiten innom mej och har tankarna innom mej och det är inte det bästa heller,men dte känns kskönt att ha någon att prata med i alla fall!:)ha dte bra!för nu ska jag va med kompisen min;D kram kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Men gumman då :( det lät inget vidare det där som hände på morgonen :o du får inte skrämma upp mig sådär ju! :S hoppas verkligen att det blir bättre baby, älskar dig <3<3<3<3

2009-02-07 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0