Mår skit

Saker och ting känns jobbigare än jag trott att det skulle bli..Känns inte längre som jag vet vem jag är elr vart jag står..Jag känner inte igen den tjejen jag brukade vara..känner inte igen denna sorg och deppighet:(Känns inte son någon litar på mej..för jag drack med mina kompisar och sådant och då,litade inte deras föräldrar på mej och sen min bästis mamma..klagar på mej..som alltid funnits där i hela mitt liv..Det kanske är det att man bara skapar problem..JAg tror att vad man än gör,hur snäll man än är och så vidare kommer man aldrig att räcka till eller vara den perfekta.Jag känner att jag bara gör fel ibland...just nu ,då jag trode att jag funnit mej själv..börjat plugga och slutat dricka och allt annat!Men nu orkar man verkligen mer?panikångets och denna ensamma smärta och sorg för en massa saker?Jag ska inte sluta kämpa!även om jag mår så här..ska klara min dröm och allt annat ska ialla fall göra mitt bästa för att klara detta..kram kram

Kommentarer
Postat av: Sophie Carlborg

Mirelle!

Vad glad jag blev när jag läse att du har slutat supa! Nu kan du börja göra vettigare saker som till exepmel att skaffa en hobbey elr bara studa skiten av dig så att du blir i topp! Låter kanske tråkigare men livet blir såmkt enlklare då. Du slipper vakna upp med backsmällan och kan börja jobba upp konditionen :) När du har nått botten kan det bara gå uppåt! Och det brukar stämma! Jag är säker på att du kommer känna dig nöjdare med dig själv nu :) Älskar dig gumman och du kan alltid räkna med mig om du behöver stöd eller en vän :)

P.s din bästis mamma kan inte klaga på dig om du inte har gjort ngt som du själv inte har varit nöjd med <3

2009-01-20 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0