Om ångesten...

Hejsan gott folk:)idag är jag hoss nathalie har sovit där det var jätte kul,för jag hars saknat henne så mycket!Och det är jobbigt att vi inte träffas allt för ofta:(och det får mej att tappa andan:/Jag Älskar henne såååå mycket!!!!!!!! 
jag har behövt henne så mycket,för all min panik ångest..för hon känner jag ,förstår mej hon får mej att må bra,för hon lyssnar och säger attt det inte farligt på ett sätt som hon förklarar så att jag mår bra..
Panikångeten är la lite sådär..Det är en känsla man ígentligen inte kan beskriva,Det är så olika från person till person..men känslan är djup den drar ner en till botten,,man bara tar och tar.Men det handlar inte om hur mycket man tar,Det handlar om att kuna ta och sedan fortsätta framåt!
Klarar man livet klarar man allt!:)

Nu förtiden är det allt för mycket folk som försöker begå självmord och det är många som dött inte pågrund av just panikattacken,Det är det ingen som gjort,men just utav att dom inte orkat mer..
Man slutar kämpa känner att detta är meningslöst..och jobbgit.
*vissa får detta vid olämpliga tillfällen!(Oftast)
*Man kan få det i kön till något
*bland mycket folk kring sej i afärren
*reasturangen
*på stan
*I klass rummet


Alltså detta sker kortfattat bland folk!,men första gången kan det komma när man sitter hemma i lugn och ro,när man minst anar det och det är tungt!Just känslan styr och förändrar!

Känslan har styrt och förändrat mej..jag blir deprimerad även om panikatckerna har försvunnit,man har inte ork för något längre och då tänker man hela tiden nu är de något farligt så här kan jag ju inte må..nu mår jag ännu värre nu påverkas ju huvudet och nu påverkas magen och mycket mer!Men jo såhär kan man må utan att det är farligt!Man påverkar då huvudet och man vet inte riktigt länge vem man är...för att man inte var sådan förut och det är så sorgligt pch jobbigt:/men det bästa är att kämpa i mot!Man ska övervinna detta.Inte begå självmord och inte ens ha denna tanken..För det får en att tänka på hemska tankar och drar ner en till botten!!!!!!!!!
Nu får det vara sluta på det här..Inget självmord..hur hemskt det än är och påverkar hoss,kämpa till topp!skrik ut ilskan och sorgen skrik att detta är inte farligt..jag ska klara det hära!!!!!!!!!

Så skriv till mej skriv ut all er ilska och sorg!jag stöttar er jag behöver er lika mycket som ni behöver mej:/
Alla behöver varandra och det enda som hjälper är att ngåon förstår och lyssnar på våra problem hällst en själv som upplvet just det ni upplevt!<333 Kram kram ha dte bäst

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är så otroligt starkt av dig att skriva om ångesten öppet hjärtat. Du vet att du alltid kan prata med mig om saker och ting<3

Och framför allt till dina läsare, ta chansen att prata med denna underbara tjej, jag som känner henne i verkligheten vet hur underbar hon är och jag vill verkligen att ni också ska lära känna henne. Ut med språket! Säg hur ni känner! För hon vill verkligen hjälpa er. Hon är en underbar människa och om ni inte tar chansen att lära känna henne så är det erat fel, för ni går verkligen miste om en riktigt bra tjej isåfall. Jag älskar dig hjärtat<3333

2009-01-31 @ 14:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0