sorgen

Gud va jag saknar mauritius:(´
jag saknar mina släktingar och alla mäniskor jag träffade där:/<3
Jag lyssnar på låten kevin!när jag hör den tänker jag på dej,jag gråter med!vi lyssnade alltid på den för att vi älskade den!jag grät till den innan jag skulle åka i från mauritius...jag förstår inte hur jag ska klara mej,utan all känsla jag hade med er där borta,jag förstår verkligen inte..

breath again Linzy Bacbotte/låten

it's been so many years since i fell in love with you,i'm dying to let you know..you're the I i'm living for...i try to let you go..but i can't...your the one i'm living for.....

Jag kommer snart att träffa dom igen för dom kanske kommer till sverige:(men endå..det blir ju inte direkt än..

Det kanske låter konstigt,men jag har gråtit i 3 år för att jag saknat dom så,för att det var så längesadan jag träffade dom och sedan få sakna dom igen..det är inte kul...Men det funkar...

Räddslan kommer tillbaka i kroppen bara när jag är ledsen och tänker på mycket och det gör jag..så det är jobbigt,men det kommer jag över,jag menar jag mår bra nu igen ,så sätt jag har gjort framsteg..och det känns skönt!Men sedan kan jag inte tänka på så mycket!

*jag behöver sluta stressa
*ínte äta skräp mat
*inte ha så höga krav på mej själv
*sluta bry mej om vad andra ska tycka och tänka
*förändras,en gång är engång för mycket:(

jag kan inte alltid ge andra chantser för ursäkter...svårt att förklara,men när du ser det  här,ja du:(då förstår du nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0