En dikt

Hur ska jag mig väl leva?
Hur ska jag mig väl leva rätt?
Hur ska jag mig väl finna svaren på mina långa frågor?
När alla dessa svar snurrar kring mitt huvud
Säg mig vad behöver jag göra?

En vacker liten fågel snurrar kring mig
Det han vill få fram,är djupt
Han visar att bara du kan finna din väg fram i livet
Genom mörker och regn,skall du alltid finna din väg
Din stolthet och din tro är de viktigaste här i livet
Har du inte det,har du inget kvar längre
Låt inte dess mörker styra dig
Sluta aldrig tro
Tappa aldrig din stolthet

//Av mig

Kommentarer
Postat av: karl-astrid

Tack! :)

Detsamma -verkligen!

Ångest e skit.

Vi hörs igen! :P

2009-11-12 @ 08:20:03
URL: http://karlastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0