jobbat

Idag har jag jobbat riktigt hårt!Det är så gött att hela tiden ha något att göra,speciellt när hon som lär ut mig under praktiken är så skyst.Vi är typ som ett team,vi funkar skit bra ihop.Nu har jag vart i städ i en vecka,Så jag ska ha det i en vecka till och efter det frukost i 2 veckor.Jag vill ha städ hela tiden,så himla gött att städa hotell rum och att hela tiden lära sig nya saker skit kul.Det goaste var ju nör jag skulle lämna tvätten och sortera ut det på ett ställe,då fick jag ta golfbilen.Det är drag i den bilen haha,så nice asso.Som sagt på helgerna är det ganska gött att dra in till själva stockholm,det händer lite mer där.Vi bor på en ö utanför stockholm..så om man ska
in till stockholm får man vänta på en buss och sedan byta buss och efter det får man ta tunnelbanan.På torsdag åker jag hem ska vara hoss mamma och dom tills på måndag,för jag ska ta svininfluensa sprutan då..det var bra att jag fick ledigt på månadag:D utan att ens behöva jobba in den dagen,känns faktiskt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0