Stockholm

igår kom vi till hotellet sånga säby som ligger drygt 1 timma från stockholm.Idag fick jag och Johanna vart lediga,det var ganska skönt i med att vi knappt sov mycket i natt:)Vi åkte till en stad som heter ekerö,väldigt liten håla:Pmen vi skulle bara ta en fika och kolla runt och köpa med oss något frånh ica till våran lägenhet.Efter att vi kommit hem från Ekerö åt vi på hotellet och då blev man ganska mätt,när man ätiti riskakor innan.Vi ska tydligen äta middag klockan fem sen och det vet jag inte om vi kommer orka direkt,men aah vi får se.Nu hade jag tänkt att bara ta en varm dush och bara ta det lungt och vila,efter det ska jag slå i hjäl mogge och sebbe för att dom tagit min ena sko hahahaXDsaknar alla hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0