USA

idaag skulle jag igentligen åka och träffa lotta och dom och ha tocos kväll..men istället blir det en pluggar kväll,det känns vell lite sådär,men,men:)man får la se det som något bra med!tråk tråk,men sen blir det la film kväll och kina mat!det kan bli gott..Jag lagade min speciella curry sås idag med grönsaker och grejjer och den bleeev god,då kom jag och tänka¨på lisa och johanna som nu är i Grekland.Dom brukar alltid göra det hahaXD.

Jag har ju tänkt mycket på det här med att åka som au pair i 3 månader,men det var inga företag som hade hand om det längre, bara för dom som skulle vara borta i 1 år.Då började jag att registrera mej på en massa andra au pair sidor och sådär,men kändes helt omöjligt och då började jag tänka att då är det vell inte meningen att jag ska åka detta året då,imed att ingen familj har kontaktat mej.Men sedan en dag när jag inte tänkte på det mer kontaktade en familj mej och dom ville jätte gärna att jag skulle komma till dom.Dom bor i Ohio:)så det verkade jätte spännande,man kan ju säga att jag blev paff i alla fall.Så jag håller kontakten med dom än och så skulle jag skicka till ngt företag eller ngt i usa som skulle hjälpa mej med alla dokumenten och alla papper och det.så vem vet min dröm kanske är på väg endå.Hoppas och Hoppas på detta nu!Klart att det skulle bli pirrigt att åka till Usa helt själv..men och andra sidan är det mycket andra au pairer som är där nere då och säkert någon som åker samtigt som mej om man har tur.det är ju bara och vänta och se hur detta kommer att bli.

Den tjejen som uppfyllde min förra dröm var Johanna.Jag har alltid haft den drömmen att komma till London och så en dag träffade jag henne och vi blev jätte bra vänner på engång verkligen.Jag har så mcyket jag vill säga för att visa hur tacksam jag är!Det går verkligen inte att beskriva med ord.

Åhh Nu vill jag till USA med

Kommentarer
Postat av: Nicole

Det ska bli jätte spännande jag kan knappt bärga mig! Yes det ska jag, till ett ställe som heter Delaware, ligger en bit utanför Columbus, dudå? Jag ska åka med STS och då måste man vara borta i ett år, hur lyckades du fixa med 3 månader? :D Kram

2009-10-03 @ 08:15:20
URL: http://nicpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0