Miss Nathalieeeee

Ååh nu är jag iskolan och det är juu lite jobbigt,men det funkar.Jag vill bara Till min bästis nu:(saknar henne massor,så dit ska jag absolut!:)Sen så längtar jag till en massa andra saker som Mauritius resan som jag ska till i december och usa resan i juni sen kanske!Hoppas verkligen på att kunna komma till en helt underbar familj som jag bara kan vara hoss i typ3 månader,för jag kan inte stanna mycket längre nu när jag går i skolan.1 år hade ju inte vart så himla dumt heller,men jag är ju 18 år då bara:PSenare sen så kan man ju leva livet utan att tänka på skolan så..Men inte nu.inte alls,ganska surt faktiskt.Hoppas alla andra har det bra i alla fall kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0